Subject: Kooskõlastuse taotlus (663-23)
From: Dolgušev Sergei <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 15:39:14 +0300

Tere

Käesolevaga esitan „Saare-Liivi meretuulepargi maakaabelliin“ eelprojekti
(töö nr 663-23) kooskõlastamiseks.

Projekti failid ja taotlus saab alla laadida siit:

<https://connectoee-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/sergei_dolgusev_conne
cto_ee/EYCczymLuIxEvJyaDEUXu34B-72jZmXKAlBU0nK78HVkjQ?e=DQLueF>
KK_taotlus_663-23.asice

NB!

Palve, et projekti failid ei oleks avalikus dokumendiregistris kõigele
kättesaadavad ärikonfidentsiaalsuse tõttu.

Lugupidamisega

Sergei Dolgušev

insener-projekteerija

AS Connecto Infra

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 507 9540

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee